ویژه نوروز 1403

11 شب

شروع قیمت از

1,990 یورو

ظرفیت : 15 نفر

تاریخ حرکت : 1403/01/05

زمان حرکت :

زمان بازگشت : 1403/01/16

محل حرکت : فرودگاه امام خمینی

وسیله نقلیه : هواپیما

برنامه روز شمار سفر

روز 1 آتن

روز 2 گشت شهری در آتن: تور ما در شهر با همراهی راهنمای محلی خواهد بود که شامل کاخ ریاست جمهوری، استادیوم پاناتینایکوس که اولین بازی های المپیک مدرن در آن برگزار شد، کتابخانه ملی و محله های جدیدی که پس از بازی های المپیک 2004 پدیدار شدند، است. این تور در سایت آکروپلیس به پایان می رسد (شامل ورودی نمی شود). عصر به محله پلاکا مکانی پر از میخانه‌های کوچک یونانی که می‌توانید از فولکلور این کشور نیز لذت ببرید، می رویم.

روز 3 آتن، کامنا وورلا، متورا: صبح زود راهی شمال یونان می شویم. توقفی در کامنا وورلا، یک مرکز توریستی زیبا در کنار دریا در میان حومه شهر داریم. پس از آن به سمت شمال حرکت می کنیم. توقف کوتاهی در تنگه ای می کنیم که نبرد ترموپیل در آن رخ داد. از کاستراکی، روستایی زیبا با مناظر زیبا از سراسر دره دیدن خواهیم کرد. دره متورا که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و صومعه ای باشکوه در میان دره را می بینیم

روز 4 متسوو، کورفو، پروزا: یک روز هیجان انگیز پر از زیبایی خواهیم داشت. ما در مسیر خود به متسووو بین کوه ها سفر می کنیم. در جزیره کورفو، مروارید دریای ایونی، پایتخت آنرا می بینیم که سبک ونیزی خود را حفظ کرده است. در KANONI یک کلیسای زیبای بیزانسی را می بینیم که در یک جزیره قرار دارد.

روز 5 جزایر و دریای ایونی: روز خود را با بازدید از جزیره مجاور LEFKADA سپری خواهیم کرد که توسط یک پل به سرزمین اصلی متصل شده است. سفر دریایی یک روزه ای را داریم که ما را به پورتو کاتسیکی و ساحل زیبای آن می برد. به سفالونیا می رویم، بزرگترین جزیره دریای ایونی، جایی که می توانیم در دهکده زیبای فیسکاردو قدم بزنیم. ایتاکا، سرزمین اولیس و فرصتی برای دیدن روستای FRIKES. قایق ما در SKORPIOS، جزیره Onassis توقف می کند، جایی که می توانیم شنا کنیم. پس از پیاده شدن مدتی در LEFKADA، پایتخت تاریخی جزیره وقت داریم، پس از آن، به هتل خود در پروزا برمی گردیم. توجه: در موارد نادر، ممکن است مسیر سفر با قایق به دلیل آب و هوا یا دلایل عملیاتی تغییر کند، یا کاملاً لغو شود.

روز 6 پروزا، المپیا، دلفی: به جنوب دریای ایونی و خلیج کورینث سفر می کنیم. NAFPAKTOS را می بینیم، جایی که جنگ دریایی معروف بین مسیحیان و ترک ها در آن رخ داده است. به دلفی می رویم، جایی که در پایان صبح به آنجا می رسیم. ورودی شامل دیدن این مجموعه باستان شناسی زیبا که مشرف به گلف کورینث با مناظر باورنکردنی است. وقت ناهار به سمت پلوپونز می رویم و به المپیا می رسیم.

روز 7 المپیا: از سایت باسانی المپیا و کلیسای جامع پاتراس دیدن می کنیم. فرصتی برای بازدید از موزه و سایت باستان شناسی آن (با بلیط) خواهید داشت که مهد بازی های المپیک در دوران باستان بوده است. پس از این، از داخل کوهستانی پلوپونز عبور می کنیم. ما به پاتراس ادامه می دهیم و از کلیسای جامع ارتدکس شهر، بزرگترین کلیسای یونان بازدید می کنیم. بعد از نهار سوار یک کشتی بسیار مدرن که بیشتر شبیه یک رزمناو است می شویم و در امتداد سواحل یونان از جزایر Ithaca و Kefalonia عبور کرده و در ایگومنیتسا توقف می کنیم. با هواپیما به رم می رویم.

روز 8 پاتراس- آکونا، رم: با کشتی به سمت آکونا می رویم. از محراب خانه مقدس، خانه مریم باکره و شهر زیبای قرون وسطایی آن بازدید می کنیم و در پایان روز به رم وارد می شویم.

روز 9 رم: گشت شهری در رم. از ایالت کوچک واتیکان، مرکز مسیحیت در جهان دیدن خواهیم کرد. شما می توانید از کلیسای سنت پیتر دیدن کنید. عصر، برای قدم زدن در خیابان های باریک سنگفرش شده، به منطقه تراستوره می رویم. این منطقه با گنجینه های پنهان، مانند برخی کلیساهای ساده قرون وسطایی، مغازه های کوچک با عجیب ترین اشیاء یا صحنه های زندگی روزمره از جذابیت های رم است. بسیاری از تراتوریاها (موسسات غذاخوری غیررسمی ایتالیایی) و اوستریاها (مسافرخانه ها) آغشته به روح ایتالیایی آماده سرو غذاهای محلی شما خواهند بود. رستوران های دیگری که غذاهای هندی، چینی و بین المللی سرو می کنند را می توانید در این منطقه پیدا کنید.

روز 10 رم، فلورانس: در تور امروز با همراهی راهنما محلی از فلورانس انجام می شود. پس از رم را به سمت شمال ترک خواهیم کرد. این مسیر دارای مناظر زیبایی است. با رسیدن به فلورانس، مستقیماً به سمت Piazzale Michelangelo می رویم. عصر با یک راهنما محلی تور در مرکز تاریخی قدم می‌زنیم، در مکان‌هایی مانند Ponte Vecchio، Duomo و Plaza della Signoria می‌رویم. این شهر واقعاً یک موزه در فضای باز است.

روز 11 فلورانس، ونیز: امروز هنگام عبور از کوه های آپنین از مناظر کوهستانی خیره کننده لذت می بریم. به ونیز می‌رسیم و سوار قایق می‌شویم و با عبور از Giudecca به جزیره ونیز می‌رویم. با یک راهنمای محلی، از میدان شگفت انگیز سنت مارک دیدن می کنیم و وارد باسیلیکا می شویم. پس از آن از کارخانه شیشه مورانو بازدید خواهیم کرد. دیدن تکنیک ساخت این شیشه باستانی بسیار جذاب است.

روز 12 پرواز بازگشت

خدمات تور:

  • خدمات عمومی تور:
  • بیمه اولیه مسافرتی
  • اقامت در هتل 4 ستاره و بوفه صبحانه
  • ترانسفر ورودی و بین شهری
  • خدمات ویزا شینگن
  • خدمات اختصاصی تور:
  • گشت ها شامل:
  • گشت شهری در آتن، المپیا، رم، فلورانس، ونیز
  • کشتی: از طریق جزایر ایونی
  • بلیت ها شامل: صومئه متئورا، مجموعه باستان شناسی دلفی، مجموعه باستان شناسی المپیا، انجمن های امپراتوری رم، کلیسا سنت مارک، کارخانه شیشه مورانو در ونیز
نمایش تمام موارد
زمان های اجرای تور
شروع: 1403/01/05 پایان: 1403/01/16

ثبت نام در تور

برای ثبت نام لازم است نام همه مسافر ها را وارد نمایید.

 


    پکیج و قیمت تور

    ردیف نام هتل ایرلاین دوتخته یک تخته کودک با تخت کودک بدون تخت
    1
    قطری 1990 3245 1255 380

    روش پرداخت هزینه تور

    می‌توانید با بخش فروش راتا تماس گرفته و پس از اطمینان از وجود ظرفیت تور، مبلغ سفر را به حساب ذیل واریز کرده و آنگاه مشخصات واریزی خود را به همکاران فروش ما اطلاع دهید. چنانچه همسفر ما خواهید بود قوانین و مقررات راتا آرامش زندگی که برگرفته از قوانین و شرایط عمومی سفر و مصوب وزارت خانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است را در اینجا مطالعه کنید.

    نام بانک پاسارگاد
    شماره کارت 5022291317376752
    شماره حساب 2218100157059011
    شماره شبا IR830570022181015705901101
    نام صاحب حساب راتا آرامش زندگی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *